Πρόγραμμα επέκτασης εγγύησης στα 4 χρόνια από την iStorm

Το iSupport είναι πρόγραμμα επέκτασης εγγύησης στα 4 χρόνια, σχεδιασμένο από τoν ειδικό της Apple, που προσφέρεται αποκλειστικά στους καταναλωτές που έχουν προμηθευτεί iPhone, iPad, Mac και Apple Watch από τα καταστήματα iStorm. Παρέχει έως και τέσσερα χρόνια τεχνικής υποστήριξης από πιστοποιημένους από την Apple τεχνικούς με τη χρήση αυθεντικών ανταλλακτικών, καθώς και βάσει των διαδικασιών που ορίζει η ίδια η Apple.






*O δεύτερος χρόνος εγγύησης ισχύει μόνο για πωλήσεις προς καταναλωτές/φυσικά πρόσωπα που λαμβάνουν απόδειξη λιανικών συναλλαγών.

Με το iSupport από την iStorm, έχεις όλο το πακέτο!

Με την ολοκληρωμένη εμπειρία χρήσης που προσφέρουν τα προϊόντα της Apple, το μόνο που χρειάζεσαι είναι μια ολοκληρωμένη υποστήριξη. Επεκτείνοντας την εγγύησή σου με το iSupport, έχεις τη απαραίτητη κάλυψη, ώστε να είσαι ξέγνοιαστος για 4 χρόνια.

Authorized Service Provider
Aυθεντικά ανταλλακτικά Apple
Apple Certified Technicians
4 χρόνια εγγύηση

Διάλεξε πρόγραμμα υποστήριξης.

iSupport για Mac


από 59€

iSupport για iPad


από 49€

iSupport για iPhone


από 69€

iSupport για Apple Watch


από 39€

Το πρόγραμμα επέκτασης εγγύησης αφορά ολοκληρωμένη τεχνική υποστήριξη, πέραν της διάρκειας της εγγύησης του κατασκευαστή, με την αγορά του σχετικού προγράμματος σύμφωνα με τους αναγραφόμενους όρους κατωτέρω.
Τι καλύπτει το iSupport;

Kαλύπτει δωρεάν τεχνικό έλεγχο καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος, καθώς και δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση συσκευής με τη προϋπόθεση ότι η βλάβη προκύπτει από κατασκευαστικό ελάττωμα και όχι από παρέμβαση του ίδιου του χρήστη.

Ποιες συσκευές καλύπτει;

H επέκταση εγγύησης ισχύει μόνο για iPhone, iPad, Mac & Apple Watch. Καλύπτεται μόνο η συσκευή με τον σειριακό αριθμό που αναφέρεται στο υπογεγραμμένο συμβόλαιο και την απόδειξη αγοράς. Εξαιρούνται τα παρελκόμενα.

Μέχρι πότε μπορώ να το αγοράσω;

Η αγορά του προγράμματος θα πρέπει να γίνει μέσα στους πρώτους 12 μήνες από την ημερομηνία αγοράς της συσκευής. Δικαίωμα αγοράς έχουν μόνο οι κάτοικοι Ελλάδας και Κύπρου των οποίων οι συσκευές έχουν αγοραστεί στις χώρες αυτές, αποκλειστικά από τα καταστήματα της iStorm.

Πόσο διαρκεί η εγγύηση;

H επέκταση εγγύησης διαρκεί για 4 χρόνια από την ημερομηνία αγοράς της συσκευής και όχι από την ημερομηνία αγοράς του προγράμματος.

Σε περίπτωση βλάβης, τι χρειάζεται να κάνω;

Σε περίπτωση βλάβης του προϊόντος οφείλεις να παραδώσεις το προϊόν σε ένα κατάστημα iStorm της επιλογής σου, προς επισκευή. Μπορείς να παραδώσεις τη συσκευή στο πλησιέστερο κατάστημα iStorm, κατά τις ώρες λειτουργίας του τεχνικού τμήματος, Δευτέρα έως Παρασκευή, 10:00-18:00.

Τι χρειάζεται να έχω μαζί μου;

Για να προχωρήσεις σε τεχνικό έλεγχο ή επισκευή, χρειάζεται να έχεις μαζί σου:

– Τη συσκευή προς επισκευή με τον σειριακό που αναγράφεται στο συμβόλαιο
– Το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς
– Το υπογεγραμμένο συμβόλαιο του προγράμματος επέκτασης εγγύησης
– Το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς του προγράμματος επέκτασης εγγύησης

Για να φέρω τη συσκευή προς επισκευή χρειάζεται να έχω ακολουθήσει κάποια διαδικασία πριν;

Ναι, θα πρέπει να έχεις κάνει σίγουρα Backup τα δεδομένα σου και να θυμάσαι τον κωδικό του Apple ID σου. Μάθε περισσότερα για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσεις εδώ. Τα καταστήματα iStorm διατηρούν το δικαίωμα να ζητήσουν συμπληρωματικά έγγραφα τεκμηρίωσης τα οποία θεωρούν απαραίτητα για την αξιολόγηση του αιτήματος επισκευής. To συμβόλαιο και οι αποδείξεις αγοράς, τόσο της συσκευής όσο και του iSupport, είναι απαραίτητο να προσκομίζονται σε κάθε επικοινωνία σχετικά με την χρήση του υποστηρικτικού πακέτου iSupport καθώς και για πιθανό αίτημα επισκευής.