iSupport

3-ετής ολοκληρωμένη υποστήριξη από τον ειδικό της Apple.

1ος χρόνος (εγγύηση Apple)

2ος χρόνος (εγγύηση iSupport)

3ος χρόνος (εγγύηση iSupport)

για MacBook 149€

για iMac 129€

για Mac mini 59€

Το iSupport είναι ένα ολοκληρωμένο πακέτο υποστήριξης σχεδιασμένο από την iStorm, που προσφέρεται αποκλειστικά στους καταναλωτές που έχουν προμηθευτεί υπολογιστή Mac από τα καταστήματα iStorm.

Παρέχει υποστήριξη έως και τρία χρόνια από την αρχική ημερομηνία αγοράς του Mac και προσφέρεται από το εξουσιοδοτημένο από την Apple, service της iStorm.

Τι καλύπτει το iSupport;

Το ολοκληρωμένο πακέτο υποστήριξης ισχύει μόνο για υπολογιστές Mac. H αγορά του πακέτου θα πρέπει να γίνει μέσα στους πρώτους 12 μήνες από την ημερομηνία αγοράς του Mac. H υποστήριξη ισχύει για τρία χρόνια από την ημερομηνία αγοράς του Mac. Δικαίωμα αγοράς έχουν μόνο οι κάτοικοι Ελλάδας και Κύπρου των οποίων οι υπολογιστές έχουν αγοραστεί στις χώρες αυτές, αποκλειστικά από τα καταστήματα της iStorm.

Καλυπτόμενη συσκευή

Καλύπτεται μόνο ο υπολογιστής με τον σειριακό αριθμό που αναφέρεται στο υπογεγραμμένο συμβόλαιο και την απόδειξη αγοράς και εξαιρούνται τα παρελκόμενά του.

Απαραίτητες ενέργειες σε περίπτωση βλάβης

Σε περίπτωση βλάβης του προϊόντος οφείλεις να παραδώσεις το προϊόν σε ένα κατάστημα iStorm της επιλογής σου, προς επισκευή. Μπορείς να παραδώσεις τον υπολογιστή σου στο πλησιέστερο κατάστημα iStorm, κατά τις ώρες λειτουργίας του τεχνικού τμήματός του.

Πριν παραδώσεις τον υπολογιστή σου στο κατάστημα είναι απαραίτητο να έχεις κρατήσει back up των δεδομένων σου. Η iStorm δε φέρει ευθύνη για τα δεδομένα του υπολογιστή.

Απαραίτητα χρειάζεται να έχεις μαζί σου:

τον υπολογιστή Mac προς επισκευή με τον σειριακό που αναγράφεται στο συμβόλαιο

το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς του υπολογιστή

το υπογεγραμμένο συμβόλαιο του πακέτου υποστήριξης

το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς του πακέτου υποστήριξης

Τα καταστήματα iStorm διατηρούν το δικαίωμα να ζητήσουν συμπληρωματικά έγγραφα τεκμηρίωσης τα οποία θεωρούν απαραίτητα για την αξιολόγηση του αιτήματος επισκευής.

To συμβόλαιο και οι αποδείξεις αγοράς, τόσο του Mac όσο και του iSupport, είναι απαραίτητο να προσκομίζονται σε κάθε επικοινωνία σχετικά με την χρήση του υποστηρικτικού πακέτου iSupport καθώς και για πιθανό αίτημα επισκευής.

Δες εδώ τους όρους & τις προϋποθέσεις.