Το iSupport είναι πρόγραμμα επέκτασης εγγύησης στσ 4 χρόνια, σχεδιασμένο από τoν ειδικό της Apple, που προσφέρεται αποκλειστικά στους καταναλωτές που έχουν προμηθευτεί Apple Watch από τα καταστήματα iStorm. Παρέχει έως και τέσσερα χρόνια τεχνικής υποστήριξης από πιστοποιημένους από την Apple τεχνικούς με τη χρήση αυθεντικών ανταλλακτικών, καθώς και βάσει των διαδικασιών που ορίζει η ίδια η Apple.
Τώρα μπορείς να αγοράσεις το πρόγραμμα επέκτασης εγγύησης, το οποίο διαρκεί έως 4 χρόνια από την ημερομηνία αγοράς του Apple Watch. Πιστοποιημένοι από την Apple τεχνικοί θα σου παρέχουν υποστήριξη καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος, προκειμένου να απολαμβάνεις τη συσκευή που αγόρασες, χωρίς καθόλου άγχος.
iSupport για Apple Watch SE
39€
iSupport για Apple Watch Series 9
39€
iSupport για Apple Watch Ultra
59€
Kαλύπτει δωρεάν τεχνικό έλεγχο καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος, καθώς και δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση συσκευής με τη προϋπόθεση ότι η βλάβη προκύπτει από κατασκευαστικό ελάττωμα και όχι από παρέμβαση του ίδιου του χρήστη.
H επέκταση εγγύησης ισχύει μόνο για iPhone, iPad, Mac & Apple Watch. Καλύπτεται μόνο η συσκευή με τον σειριακό αριθμό που αναφέρεται στο υπογεγραμμένο συμβόλαιο και την απόδειξη αγοράς. Εξαιρούνται τα παρελκόμενα.
Η αγορά του προγράμματος θα πρέπει να γίνει μέσα στους πρώτους 12 μήνες από την ημερομηνία αγοράς της συσκευής. Δικαίωμα αγοράς έχουν μόνο οι κάτοικοι Ελλάδας και Κύπρου των οποίων οι συσκευές έχουν αγοραστεί στις χώρες αυτές, αποκλειστικά από τα καταστήματα της iStorm.
H επέκταση εγγύησης διαρκεί για 4 χρόνια από την ημερομηνία αγοράς της συσκευής και όχι από την ημερομηνία αγοράς του προγράμματος.
Σε περίπτωση βλάβης του προϊόντος οφείλεις να παραδώσεις το προϊόν σε ένα κατάστημα iStorm της επιλογής σου, προς επισκευή. Μπορείς να παραδώσεις τη συσκευή στο πλησιέστερο κατάστημα iStorm, κατά τις ώρες λειτουργίας του τεχνικού τμήματος, Δευτέρα έως Παρασκευή, 10:00-18:00.
Για να προχωρήσεις σε τεχνικό έλεγχο ή επισκευή, χρειάζεται να έχεις μαζί σου:
– Τη συσκευή προς επισκευή με τον σειριακό που αναγράφεται στο συμβόλαιο
– Το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς
– Το υπογεγραμμένο συμβόλαιο του προγράμματος επέκτασης εγγύησης
– Το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς του προγράμματος επέκτασης εγγύησης
Ναι, θα πρέπει να έχεις κάνει σίγουρα Backup τα δεδομένα σου και να θυμάσαι τον κωδικό του Apple ID σου. Μάθε περισσότερα για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσεις εδώ. Τα καταστήματα iStorm διατηρούν το δικαίωμα να ζητήσουν συμπληρωματικά έγγραφα τεκμηρίωσης τα οποία θεωρούν απαραίτητα για την αξιολόγηση του αιτήματος επισκευής. To συμβόλαιο και οι αποδείξεις αγοράς, τόσο της συσκευής όσο και του iSupport, είναι απαραίτητο να προσκομίζονται σε κάθε επικοινωνία σχετικά με την χρήση του υποστηρικτικού πακέτου iSupport καθώς και για πιθανό αίτημα επισκευής.